sâmbătă, 29 octombrie 2011

Poporul Meu piere din lipsa de cunostinta

"Poporul Meu piere din lipsă de cunoştinţă. Fiindcă ai lepădat cunoştinţa, şi Eu te voi lepăda, şi nu-Mi vei mai fi preot. Fiindcă ai uitat Legea Dumnezeului tău, voi uita şi Eu pe copiii tăi!" (Osea 4:6)
"Daca un om nu se naste din nou din apa si din Duh nu poate intra in imparatia lui Dumnezeu." (Ioan 3:5) - trebuie sa ne nastem din nou, sa scapam de gandurile care ne chinuie si sa avem inimile curate ca asa vom putea intra in imparatia lui Dumnezeu. Doar cei care isi predau pacatele la Isus pot sa scape de ele, sa i le spele Isus Hristos si sa le stearga, prin credinta.





The Digital King James Bible

Download The Digital King James Bible

Biblia in format digital, pe
care o poti rasfoi fara a
instala vreun software!
Descarcare instant si facila!
Primesti 5 bonusuri incredibile...
Primesti si Vechiul si Noul Testament

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu