joi, 8 decembrie 2011

"Cere si ti se va da, cauta si vei gasi..."

Azi am fost la doctor cu fetita si dupa aceea la o prietena de-a noastra care e si nasa, in vizita. Niciodata nu am avut curaj sa cer cuiva ceva, dar acum ca e criza financiara, n-am avut de ales, si am cerut de la cineva necunoscut de pe strada. Trebuie sa ascultam cand Dumnezeu ne zice "cere si ti se va da, cauta si vei gasi".
Ma intrebam cui sa ii dau cartile gratuite, iar dimineata am luat 3 carti ca sa le dau cuiva cadou. Asta se numeste evanghelizare adevarata, asa incat sa creada si sa scape de pacate, nu sa se chinuie nestiind cum sa scape de ele chiar dupa ce este 'mantuit' si dupa ce l-a acceptat pe Isus ca Mantuitor fara a scapa de toate pacatele vietii. De fapt evanghelie inseamna 'vestea buna'.
Ne-am plimbat prin ploaia care abia daca picura pe strada si apoi am gasit o agentie de asigurari de viata. Cand am intrat cu bebele am dat un pliant la doamna de acolo, dar ea nu l-a vrut ca nu vroia sa citeasca, iar apoi am tot stat acolo pana m-au intrebat ce misiune este, ce carti si au vorbit diverse chestii despre religie sau pacat. Le-am zis ca trebuie sa scape de pacatul din suflet, adica cel din inima caci va fi prea tarziu cand va veni pedeapsa lui Dumnezeu. Atat cei saraci cat si cei bogati au nevoie de Dumnezeu si le-am dat cartile pana la urma la cei doi barbati care imi puneau multe intrebari. Ma gandeam, macar bine ca au intrebari, si oricat m-as fi speriat inainte de asa atacuri, acum nu era motiv de frica fiindca Dumnezeu e cu mine. Unii incepeau sa rada, dar de la pacatele cu care omul s-a nascut si din ignoranta radeau fara rost. De fapt erau ca si 'mortul umblator' fiindca cei cu pacat sunt morti spiritual, indiferent la ce religie adera. S-au mirat cand au vazut titlurile "Cu adevarat v-ati nascut din nou din apa si Duh" si toate titlurile si mai mult cand au intrebat cate carti sunt. Sunt peste 60, dintre care am citit aproape toate in afara de 5 carti. Nu inteleg de ce pe femei nu le intereseaza sa citeasca fiindca este important si de obicei doamnele imi cereau repede carti crestine mai demult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu